Vraag Wat gebeurt er wanneer ik iets bestel in de webshop?
AntwoordWanneer je bestelling is afgerond en betaald ontvang je een mail met een bevestiging hiervan. Wanneer je bestelling klaar is om verzonden te worden ontvang je wederom een mail. Wanneer je ervoor gekozen hebt om je bestelling te laten verzenden, dan staat in deze mail je track-and-trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Het kan na het verkrijgen van deze code nog wel enige uren duren voor je de bestelling daadwerkelijk kunt volgen.
Vraag Ik heb na mijn bestelling geen mail ontvangen. Waarom niet?
AntwoordWanneer je geen mail hebt ontvangen nadat je een bestelling hebt gedaan, dan kan dit twee oorzaken hebben.

  1. De betaling is niet gelukt.

Kijk of het geld van je rekening is afschreven. Zo niet, plaats dan je bestelling opnieuw. Is er wel geld afgeschreven, zie dan punt 2 hieronder.

  1. De mail is in je spambox terechtgekomen.

In uitzonderlijke gevallen kan onze mail worden gezien als spam. Check je spamfolder en geef aan dat mail van degraafschap.nl geen spam is.

Vraag Waarom kan ik mijn bestelling niet direct ophalen?
AntwoordOns magazijn bevindt zich niet op De Vijverberg. Wanneer een bestelling gereed is, dan ontvang je van ons een mail Tenzij expliciet anders vermeld in een separate mail kun je de volgende werkdag je bestelling ophalen bij de receptie van stadion De Vijverberg.
Vraag Na hoeveel dagen heb ik mijn bestelling in huis?
AntwoordWij streven ernaar om je bestelling binnen twee werkdagen te verzenden. Wij verzenden met Postnl. Doorgaans bezorgt Postnl de volgende werkdag nadat wij het pakket hebben aangemeld, maar dit kan niet altijd worden gegarandeerd. Voor sommige artikelen geldt een langere levertijd. Dit melden wij op de betreffende artikelpagina.
Vraag Hoe werkt retourneren?
AntwoordVoor het retourneren van artikelen hebben we een speciale pagina aangemaakt. Klik hier als je meer informatie wilt over dit onderwerp.